Het beste administratiebureau voor ZZP’ers in de bouw

Als ZZP’er op het gebied van installatie voor het plaatsen van nieuwe keukens is Jeroen Holstege maar al te graag in het vakgebied bezig. Randzaken als boekhouding horen erbij, maar laten hij en zijn vrouw, die ook ZZP’er is, liever over aan een externe partij. Laat dat nu Drent & Bosker zijn!

Op zoek naar een boekhouder

Jeroen: “We waren zoekende naar een boekhouder. Ruud van Drent & Bosker is bij ons thuis geweest en begreep direct de problemen waar wij tegenaan liepen. Vanuit onze vorige boekhouder liepen we al met het feit dat we zowel zakelijke als privé financiële obstakels hadden. Het overzicht was voor ons zoek. Ruud gaf ons tijdens het kennismakingsgesprek meteen vertrouwen doordat hij die problemen meteen zag. Dezelfde avond hebben we besloten om over te stappen naar Drent en Bosker. Voor ons een hele goede keuze, want nu kunnen we ons meer bezighouden met ons werk en onze kinderen, in plaats van met onze financiële administratie!”. 

Zelf de boekhouding doen was volgens Greta geen optie: “Wij hebben simpelweg die kennis en kunde niet. Daarom lieten we dat graag over aan iemand die er verstand van had”.

BTW aangiftes en jaarafrekening

Drent & Bosker zorgen inmiddels al 8 jaar voor onder andere de BTW aangiftes en de jaarafrekening bij Jeroen en Greta. Iedere maand en ieder kwartaal wordt de administratie door Jeroen aangeleverd en de rest gebeurt allemaal automatisch. 

Administratiebureau voor zzp'ersEen administratiebureau dat altijd bereikbaar is

De samenwerking is volgens Jeroen erg verhelderend geweest. Financieel is alles op orde gebracht, wat veel rust geeft. Er is snel overleg wanneer nodig en zelfs wanneer ons contactpersoon Ruud op wintersport is, bleek hij bereikbaar! Drent & Bosker is een bureau dat ook na werktijd met je meedenkt, mocht dat nodig zijn. Greta geeft aan dat een ander fijn punt is dat Ruud ze ook laat weten wanneer iets niet kan. Een nieuwe zakelijke auto aanschaffen? Dat kon volgens Ruud niet op dat moment en dat liet hij ons ook duidelijk weten. Die kritische houding is voor ons ook van belang!”. 

Niet de goedkoopste, wel het beste administratiebureau

Jeroen: “Ik zou Drent & Bosker zeker aanbevelen bij andere ZZP’ers in de bouw. Ruud heeft ons super geholpen. Ze zijn misschien niet de goedkoopste maar wel de beste. We hebben nu alles duidelijk en overzichtelijk, de lijntjes zijn kort en daardoor is snel handelen zo gedaan. Ik raad ze zeker aan”. Omdat Drent & Bosker volgens Greta op alle vlakken ondersteunt, zijn ze ideaal voor zzp’ers. Ook in verband met de crisis was Ruud goed op de hoogte van alle regelingen, waardoor we meteen wisten waar we aan toe waren.  

Ben je enthousiast geworden en wil je weten wat Drent & Bosker voor jou kan doen? Neem contact op en laat ons je ontzorgen!

Over Drent en Bosker

Wij vinden persoonlijke betrokkenheid enorm belangrijk