4 voordelen voor het uitbesteden van uw administratie als zakelijke dienstverlener

18 augustus 2020
Marleen

Bij het starten van een eigen bedrijf zijn bijkomende financiële werkzaamheden zoals de salarisadministratie, belastingaangifte en het inboeken van bonnetjes niet de taken waar u zich op wilt focussen. Logisch, want ondernemen op het gebied van zakelijke dienstverlening is heel andere koek! Daarom is het uitbesteden van administratie ideaal: zo kunt u zich bezighouden met wat u echt gelukkig maakt! Wij zetten daarom de vier voordelen voor het uitbesteden van administratie voor u als zakelijke dienstverlener op een rij!

4 voordelen voor het uitbesteden van uw administratie als zakelijke dienstverlener

 

1. Uitbesteden van administratie bespaart tijd

Dat u zelf niet alle kennis heeft van uw financiële administratie is niet gek. Het doen van uw eigen administratie is uiteraard iets wat u kunt leren, maar toch kost dat vaak veel tijd en energie. Het uitbesteden van uw administratie bespaart u daarom veel tijd en kopzorgen!

Bij Drent & Bosker is het mogelijk om zelf uw administratie te doen, maar onder begeleiding van onze adviseurs. Zo heeft u 24 uur per dag, 7 dagen per week toegang en inzicht in uw eigen administratie, maar weet u zeker dat het correct gebeurt.

 

2. Uitbesteden van administratie zorgt voor kwaliteit

Een administratiebureau heeft uiteraard specialisten aan het werk die veel financiële kennis hebben. Daardoor weet u zeker dat de administratie voor uw bedrijf in de zakelijke dienstverlening goed gebeurt. Het waarborgen van kwaliteit is een garantie wanneer u dit uitbesteedt bij Drent & Bosker.

 

3. Geen onverwachte bijkomende kosten

Door het uitbesteden van uw administratieve werkzaamheden voorkomt u bijkomende kosten zoals flinke boetes. Een administratiebureau zorgt er namelijk voor dat aan alle regels wordt voldaan, zoals het op tijd aanleveren van gegevens of het lang genoeg bewaren van deze gegevens. Dat u als ondernemer niet op de hoogte bent van alle regels omtrent financiële administratie is niet gek, maar kan wel voor onnodige kosten zorgen.

 

4. Minder werk, maar nog steeds inzicht in uw financiële plaatje

Drent & Bosker staat bekend om haar persoonlijke service. We halen de administratie zonder problemen bij u op of regelen alles online, zodat het u niet veel extra tijd kost. Appen of bellen op momenten dat het u uitkomt, ongeacht wanneer? Dat is bij ons geen probleem. Het ontzorgen van ondernemers in de zakelijke dienstverlening staat voorop!

 

Meer weten over hoe Drent & Bosker u kan helpen met uw administratie?

Wilt u graag meer informatie over boekhouding voor de zakelijke dienstverlening of wilt u graag weten wat wij voor uw onderneming kunnen betekenen? U kunt altijd contact met ons opnemen.

Over Drent en Bosker

Wij vinden persoonlijke betrokkenheid enorm belangrijk